Métodos de envío y tiempos de entrega

Recibirá un correo electrónico de confirmación después de realizar un pedido y otro correo electrónico después de que se haya enviado su pedido. El segundo contendrá la información de seguimiento y algunas instrucciones sobre cómo rastrear su paquete. El tiempo total que se tarda en recibir su pedido se describe a continuación:

 

El tiempo total es la suma del Tiempo de procesamiento y el tiempo de envío.

Tiempo de procesamiento = el tiempo entre el momento en que realiza un pedido y el envío;

Tiempo de envío = el tiempo entre el envío y la entrega de su pedido;

 

El tiempo total de entrega se calcula desde el momento en que se realiza su pedido hasta el momento en que se le entrega. El tiempo total de entrega se divide en tiempo de procesamiento y tiempo de envío.

 

Tiempo de procesamiento:

El tiempo que lleva preparar su (s) artículo (s) para enviar desde nuestro almacén. Esto incluye preparar sus artículos, realizar controles de calidad y empacar para su envío. Por lo general, requerimos de 0 a 2 días hábiles (de 1 a 3 para anteojos recetados) para procesar un pedido. Después de recibir su pago, haremos algunas pruebas de calidad en nuestros productos, los empaquetaremos y luego los enviaremos a su dirección.

 

Tiempo de envío:

El tiempo que tarda su (s) artículo (s) en viajar desde nuestro almacén hasta su destino.

 

Gastos de envío:

Cyxus.com ofrece envío gratuito de más de $ 16 en todos los pedidos estándar dentro del 50 estados de EE. UU. Y el Distrito de Columbia, Canadá, México, Austria, Bélgica, Bulgaria, Chipre, República Checa, Dinamarca, Estonia, Finlandia, Francia, Alemania, Grecia, Hungría, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburgo, Malta, Países Bajos, Polonia, Portugal, Rumania, Eslovaquia, Eslovenia, España, Suecia, Reino Unido, Australia, Japón, China, Hong Kong, Macao..

Y los pedidos de estos países / regiones serán Cumplido por Amazon a menos que los artículos sean fuera de nuestro stock de Amazon, y para esos pedidos, los enviaremos desde nuestro Almacén de China.

En lo que respecta a otros paises(Una lista completa de los países a los que enviamos anteojos está disponible en la página de pago. Al hacer clic en la ventana desplegable País, verá la lista de países)., Nosotros ofrecemos envío gratis de más de $ 30 en todos los pedidos estándar. Y enviaremos los artículos desde nuestro Almacén de China.

 

Todos los artículos vendidos en Cyxus.com están garantizados para ser entregados a los compradores dentro de los 60 días (90 días para Sudáfrica). Y todos los pedidos enviados desde el almacén de EE. UU., Reino Unido, Francia y Australia están garantizados para ser entregados dentro de los 30 días (45 días para pedidos enviados a México). Puede obtener un reembolso completo si no ha recibido su (s) artículo (s) más allá de este tiempo.

 

Los reembolsos completos no están disponibles en las siguientes circunstancias:

1. Retrasos causados por el comprador que proporciona información de entrega incorrecta o incompleta;

2. Retrasos en la entrega causados por incidentes de fuerza mayor, como desastres naturales, mal tiempo y guerra;

3. Cualquier pedido no asegurado que se pierda o sea robado;

4. Retrasos en la entrega provocados por cualquier otro motivo ajeno a Cyxus, como días festivos y cuestiones aduaneras.

Nota: Los tiempos de envío mencionados anteriormente se refieren a los tiempos estimados de días hábiles que tomará el envío después de que se haya enviado un pedido. Los días laborables no incluyen sábados / domingos ni festivos. Estas estimaciones se basan en circunstancias normales y no son garantía de los plazos de entrega. No somos responsables de las fallas o retrasos en la entrega que resulten de cualquier evento de fuerza mayor, como desastres naturales, mal tiempo, guerra y cualquier otro evento fuera de nuestro control directo, como días festivos y problemas de aduanas.

Preguntas frecuentes sobre envíos

A full list of the countries where we ship glasses is available on the Payment Page. When you click on the Country drop-down window, you will see the list of countries.
Sure! Just make sure the shipping address selected is where you want the glasses to be delivered.
Immediately contact our Customer Service support@cyxus.com. We will work with you to get your damaged glasses replaced with a new pair as soon as possible.
You can track your order in different parts of our website according to its current status.

 

Processing: you can check its status in the “My Orders” section of your Cyxus account.

Shipped: once your order has been shipped, you will receive an e-mail from us with the tracking code and a link where to track it (www.17track.net).

You will not receive a tracking code if your order has been shipped with Royal Mail or other shipping companies that do not provide a tracking code. However, you can contact us at support@cyxus.com to send you the estimated delivery date based on the shipping data.

 

If you do not receive your parcel within this period of time, please do not hesitate to contact us.
If your order is shipped with Air Mail Register, its tracking information should be updated 3-7 days after its shipment. If the shipping method you selected is DHL or other express services, you should be able to track your order 2-3 days after its shipment. Please rest assured that a delayed update on the tracking of your order does not usually affect its delivery.
Below are some steps and suggestions on how you can solve this issue:

 

  • Check if the shipping address of your order is correct.
  • Ask your neighbors, relatives or friends if they have received the parcel on your behalf.

All orders reported as "delivered" by shipping companies are considered delivered. Cyxus cannot be made liable of non-delivery in this case.

If an order contains an out-of-stock product, it will not be processed until when we receive its new stock. If your order contains several products, it will be split and the items currently available will be shipped first. We will then send you the out-of-stock items after they have been restocked.
This situation occurs when there is a mismatch between our digital stock counter and the actual stock availability of a product. The stock level on our website is constantly updated, but on some rare occasions, the number of units available does not match the actual stock of a product in our warehouses. If you encounter this problem, you are eligible for a full refund or you can wait for the item to be restocked.
The working time of Cyxus is affected by the Chinese public holidays, and thus deliveries can be subject to slight delays during the Chinese New Year celebrations. We will inform all our customers about this inconvenience by publishing a reminder on our website before each major holiday.
We usually require 1-2 business days to process an order. After receiving your payment, we will do some quality tests on our products, package them, and then ship them to your address.
We can not guarantee or predict the value of the customs duties you may have to pay to receive your order. Please contact your local post office or Customs agency or visit their official help centers to inquire about the customs regulations and tariffs of your country. Orders shipped with an express mail service have a higher probability of being taxed. If you are a drop-shipper or wholesaler, please ensure that you are abiding by the tax regulations for selling our products in other countries.
Orders shipped with Standard Shipping or a free shipping method may be delivered directly to your local post office. We will inform you once it has arrived. Please use your identity document and the tracking number to collect your parcel. If you are not at home for its delivery or the package is too big for your mailbox, your parcel may return to your local post office. A notice will usually be left on your door or in your mailbox.
If you refuse to accept the goods or refuse to pay customs duties, the goods will be returned to the sender (Cyxus). When the tracking information shows "returned to sender", you may request a refund of your order. Cyxus will deduct from the refund amount all charges related to the delivery of the order to the country of destination and its return.
Below are some suggestions:

- Check the status of your order;

- If it can be tracked, calculate the number of business days between its shipment date and the current day. Business days refer to the period of time between Monday and Friday and do not include national holidays or weekends;

- Contact us at support@cyxus.com to verify the estimated delivery time of the shipping method you selected;

- If its estimated delivery time has not passed yet, please wait for some other days.

If you have not received your parcel during this period of time, you can confirm that the shipping address is correct; If there are no problems with your address, the delivery of your order may have been delayed by slow Customs,